Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Γενικά είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε δύο δυνατότητες.
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση sales(at)ecsmobile.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-17:30.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Η επικοινωνία θα πρέπει να πραγματοποηθεί πριν να γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας. Οι διαθέσιμοι τρόποι είναι:
• Με e-mail στο sales(at)ecsmobile.gr
• Τηλεφωνικά στο 210-4833974.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
H ECS Mobile Technology φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο support(at)ecsmobile.gr ή τηλεφωνικά στο 210-4833974.
Αναφέρετε στο ειδικευμενο προσωπικό μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς.
Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ άμεση βοήθεια;
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να καλείτε στο service στο τηλέφωνο 210-4833974. Το ειδικευμένο προσωπικό μας είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει. Οι εγγεγραμμένοι συνεργατες μας χονδρικής έχουν επιπλέον προνόμια όπως δωρεάν τεχνική υποστήριξη κ.α.